sobota, 30 kwietnia 2016

Co by tu.... wróciłam! Kajam się przed wami!

Ale tak sobie zażartuję tylko....
Wróciłam z pełną mocą ''biczes''!



No więc tak... nie było cholernie długo za co wszystkich najmocniej przepraszam. Szkoła, znajomi, rodzice, skleroza, brak weny a potem zrezygnowanie, zrobiło swoje. Często myślałam o swoim małym dziecku, czyli blogu. Bardzo często chciałam tutaj wrócić, ale po tak długiej nieobecności i ''zlaniu'' was bałam się, że wszyscy mnie znienawidzicie za to jak bezczelnie sobie wracam do blogosfery. W końcu jednak odważyłam się na to i oto jestem. Mam nadzieję, że nikt mnie za to nie zje/zabije/wypatroszy i jakoś zniesiecie moją obecność tutaj a nawet przeczytacie moje opowiadanie, które zostanie doprowadzone do końca,  i łaskawie je skomentujecie, abym mogła dowiedzieć się, że komuś jednak spodobał się mój blog, nie mówię nawet o wybaczeniu. Jestem okropna, wiem przyznaję się bez bicia.  Raz ktoś mi powiedział, że szkoła nie jest usprawiedliwieniem i jeśli nie ma się czasu na coś, przez szkołę to powinno się z tego zrezygnować. Może i to prawda, może. Rozmawiałam z kilkoma osobami i doradziły mi, abym wróciła do pisania. Zrobiłam to i postanowiłam kontynuować pisanie tego bloga, choćby nie wiem co. Doprowadzę tego bloga do końca. Może to chamskie z mojej strony, ale liczę na waszą pomoc i wsparcie, nawet po tym wszystkim co wam zrobiłam. 




Witajcie z powrotem? 

4 komentarze:

  1. Ja wybaczam bejbe xd
    Nie martw się, blog to tylko zabawa. Jeśli ktoś ma ci za złe, że nie masz czasu, to niech spada xd
    Dawaj dawaj ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także wybaczam, do ciężkiego strusia! Wybaczam i kradnę przy tej sposobności Mikoteła, bo mi potrzebny będzie do karty postaci, nie gniewasz się, mam nadzieję @@
    Szkoda by było porzucić Bad boy fall in love, bo naprawdę fajna tematyka i to jedyne opowiadanie nie-yaoi, które mi się serio spodobało.
    Pisz dalej, nie przejmuj się ludźmi (i pewną mendą), ogarniaj życie i się dobrze baw!
    NO BLOOD, NO BONES, NO ASH!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ci przebaczam! Jestem rozsądny, więc przebaczam, a pijany Yata wygrał moje wszystko, moje serce. <3
    Tylko że chciałbym być informowany, no ten-
    Pozdrawiam!
    riverdragon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz zaobserwować bloga i wtedy będziesz miał wszystkie powiadomienia na bieżąco ;) albo możesz mi podać GG lub emalia :) wtedy będę podsyłała linka z nowym rozdziałem, ale na ten momentem jestem w kropce xd
      Oraz strasznie dziękuję za przebaczenia! <3 To wiele dla mnie znaczy i jeszcze bardziej motywuje d pisania :3

      Usuń

Love sucks

Love sucks

play