piątek, 27 maja 2016

Persowe newsy

Witajcie!
Jak zapewne zauważyliście znowu afcze. No tak wyrodny Pers `~`
Szczerze mówiąc jestem wkurwiona. Mam dla was dwa gotowe rozdziały, ba! Mialam nawet już publikować, e cóż... Tak się składa, że istnieje Librus.
Już wyjaśniam, otóż... Nie lubię matematyki i nie jestem z niej orłem, często mam problemy i musze dużo się z tego gówna uczyć. Na moje nieszczęście dostałam ostatnio jedynke, co nie spodobało się mojemu tacie (bo nie była to pierwsza jedynka) a że byliśmy w lekkim stanie wojny, to postanowił zabrać mi komputer dopóki nie poprawię tego felernego przedmiotu :')
Spokojnie, uczę się pilnie, więc postaram się jak najszybciej zaliczyć wszytkie jedynki, ale musicie też wiedzieć, że średnio mam 3 sprawdziany na tydzień, więc tak szybko też to nie będzie.
Mimo wszytko postaram się wam jakoś przemycić na bloga skończone rozdziały, więc trzymajcie za mnie kciuki!
No i tradycyjnie muszę was przeprosić, więc przepraszam!

P. S.
Wybaczcie wszystkie błędy, ale niestety muszę pisać z telefonu idioty, który po prostu kocha przekręcić jakieś słówko.

4 komentarze:

  1. Dla Yaty warto czekać :P skąd ja to znam. Miałam to samo, jak byłam młodsza. Cóż, dopóki nie kupiłam sobie własnego kompa. Teraz raczej mi każdy może skoczyć xD ale jak ja się cieszę, że nie chodzę już do szkoły. W życiu bym nie wróciła! Za nic!

    A więc Megan pisze jako pierwsza, będę czekać :)
    I powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra! Już wiem wszystko co i jak, rozdział będzie za dwa tygodnie po ostatnich zaliczeniach, za powodzenia (nie)dziękuję, bo zapeszę xd

      Czekaj jeszcze troszkę Megan-san! xd

      Usuń
  2. Weee tam, Yata poczeka, nie zając, nie ucieknie. Ja też poczekam i łączę się w bólu i w nadziei... ;-; *łączy się w bólu. W nadziei na rozdział też. ;-; *
    Nie martw się, też poczekam, a nawet nie będę poganiał. Dobry chłop ze mnie i znam ból, także ten...Były matfiz pozdrawia gorąco. Tak.
    NO BLOOD, NO BONE, NO ASH!

    OdpowiedzUsuń
  3. Łączę się w bólu... Nie martw się, ja zawsze czekam :'D
    *Zabrzmiało dziwnie, ale walić to*
    Teraz jest ten okres czasu, kiedy wszyscy muszą ogarnąć swoje autorskie tyłki i zacząć poprawiać oceny przed końcem.
    Ale potem będą dwa miesiące laby! Żyć nie umierać! Dlatego... Warto przycisnąć się na końcu, Persie XD
    Do następnego rozdziału :*

    OdpowiedzUsuń

Love sucks

Love sucks

play